
2011 óta foglalkozok ügyviteli rendszerekkel. Tapasztalatot nem csak a programírásba, hanem az értékesítés minden területén szereztem már. Így az ügyviteli megoldásokat teljesen átlátom. A program felépítése is ezt tükrözi valamint a partnerekkel folytatott aktív kommunikáció is segíti munkámat.
Valamikor 2008 körül vetődött fel, hogy milyen megoldások léteznek több telephelyen lévő üzletek összekapcsolására. Ekkor még minden nagyon gyerekcipőbe járt. Még novell hálózatokon kommunikáltunk. A legolcsóbb megoldást már akkor is a web jelentette. Akkor még a programozás csak hobby volt. Viszont megszületett az első fecske.
2011-be alapítottam a vállalkozást. Az ügyviteli rendszeren kívül webes programozással is foglalkozok. A korábbi program is már tartalmazott mindent ami egy üzlet vagy egy kkv számára nélkülözhetetlen. Nemsokára berobbantak a webes számlázók. Most is rengeteg van a piacon! Mi azzal szeretnénk kitűnni, hogy nem a moduláris irányba indulunk el. A szoftver mindent tartalmaz integrálva.
Mit jelent ez?
Más programoknál ha a számlázáson kívül még szeretnénk valamit akkor azért sokszor súlyos pénzeket kérnek már el.
A Small Business Software viszont mindent tartalmaz! A CRM-től a számlázáson át a bank házipénztárig mindent!
Dokumentum kezelés és határidő napló is a repertoár része. Az ajánlattól a számláig mindent végigkövethet.
Rengeteg kimutatás segíti munkáját. A felhasználók jogkörének megadásával korlátozhatja is a munkatársai hozzáférését!
Hívjon! +36 70 771 6341 Ha esetleg nem vagyok elérhető minden esetbe visszahívom!