Egyszerű használat

Minden felülete a számlázástól a pénztárig ugyanolyan felépítést kapott, így már szinte csukott szemmel tudjuk használni a programot.
A ritkán használt vagy kiegészítő funkciók ikonos nyomógombokkal érhető el így helyet felszabadítva a fontos adatoknak.
A sokrétű összefűzhető szűrüvel pedig mindig minden adatot megtalál.

Mindig on-line

A felhő alapú megoldások irányába megy a világ. Már nem kell helykez kötött számítógép a munkavégzéshez. Nem kell a home-office kialakításához a mindenki által utált távoli asztal. Minden ott van a böngészőben! Ezért jó választás az SB-SOFT on-line ügyviteli rendszer!

Tudásszintje sokrétű, de könnyen bővíthető, átalakítható

Minden egy u.n. GLOBAL paraméterben kapott helyett. Ezen a helyen és a Kódszótárakban minden adatot illtve beállítást személyre lehet szabni. Felhasználónként akár a kinézete is módosítható.
Ha valami pedig elkerülte a figyelmünket, vagy több tudásra vágyik, jelezze és igyekszünk megoldani!

Integrált számlázási és készletezési program, pénztárral kintlévőség kezeléssel

NEM modul alapú! Így nincs rejtett további költség, nincs olyan, hogy még valamit meg kell venni, hogy teljesértékű ügyviteli programunk legyen.
"Minden egy helyen, modulok nélkül".
ODF import, export szinte mindenhol; Email küldés; Bejövő számla NAV ellenörtése; Kimutatások; Fizetési értesítő, felszólítás; Korlátlan raktárkezelés; Korlátlan eladási ár; Korlátlan kedvezmény; Dokumentumkezelés; Iktatókönyv; Polccímkézés; GLS címkenyomtatás; Menetlevél; Útvonalterv; Bank, Pénztár; Többféle készletezési mozgásnem; Árajánlattól a beszerzésig ismételt felvitel nélkül; Tárgyi eszköz kezelés; Csoportmunka és még sok-sok egyéb funkció

Rólam

rólam_kép

2011 óta foglalkozok ügyviteli rendszerekkel. Tapasztalatot nem csak a programírásba, hanem az értékesítés minden területén szereztem már. Így az ügyviteli megoldásokat teljesen átlátom. A program felépítése is ezt tükrözi valamint a partnerekkel folytatott aktív kommunikáció is segíti munkámat.

A SB-Soft-ról

Valamikor 2008 körül vetődött fel, hogy milyen megoldások léteznek több telephelyen lévő üzletek összekapcsolására. Ekkor még minden nagyon gyerekcipőbe járt. Még novell hálózatokon kommunikáltunk. A legolcsóbb megoldást már akkor is a web jelentette. Akkor még a programozás csak hobby volt. Viszont megszületett az első fecske.

2011-be alapítottam a vállalkozást. Az ügyviteli rendszeren kívül webes programozással is foglalkozok. A korábbi program is már tartalmazott mindent ami egy üzlet vagy egy kkv számára nélkülözhetetlen. Nemsokára berobbantak a webes számlázók. Most is rengeteg van a piacon! Mi azzal szeretnénk kitűnni, hogy nem a moduláris irányba indulunk el. A szoftver mindent tartalmaz integrálva.

Mit jelent ez?
Más programoknál ha a számlázáson kívül még szeretnénk valamit akkor azért sokszor súlyos pénzeket kérnek már el. A SB-Soft viszont mindent tartalmaz! A CRM-től a számlázáson át a bank házipénztárig mindent! Dokumentum kezelés és határidő napló is a repertoár része. Az ajánlattól a számláig mindent végigkövethet. Rengeteg kimutatás segíti munkáját. A felhasználók jogkörének megadásával korlátozhatja is a munkatársai hozzáférését!

Kérdése van vagy demó hozzáférést szeretne?

Hívjon! +36 30 116 5425 Ha esetleg nem vagyok elérhető minden esetbe visszahívom!