Digitális aláírás a szállítóleveleken
A papírmentes iroda elve, hogy minél kevesebb felesleges nyomtatás legyen.
Ezért a mostani aktuális frissítés erre kínál megoldást, mégpedig a digitális aláírást.
A papírmentes iroda elve, hogy minél kevesebb felesleges nyomtatás legyen.
Ezért a mostani aktuális frissítés erre kínál megoldást, mégpedig a digitális aláírást.
Minden év végén a kintlévőségeinket egyenlegközlő levelek küldésével kell egyeztetni.
A mostani frissítés ezt könnyíti meg.
A partnereknek közvetlenül is tudunk már emailt küldeni.
A workflow modulba a feladatokhoz dokumentumokat is tudunk rendelni.
A partnerekhez megjegyzés is rögzíthető valamint objektumokat csatolhatunk hozzá. Továbbá tulajdonságokat is rendelhetünk hozzájuk.
A partnerekhez köthető személyek rögzítésére eddig is volt lehetőség.
Ez került a bizonylatokra is mint átvevő személy.
Eddig csak kommunikációt lehetett hozzá rögzíteni.
A mostani frissítés ezen adatok csoportját bővíti ki.
Hívjon! +36 30 116 5425 Ha esetleg nem vagyok elérhető minden esetbe visszahívom!