NAV Online adatszolgáltatás

Mint tudjuk 2018 július 1.-től minden olyan számlát aminek az adótartalma eléri a 100000 forintot be kell küldeni az NAV-nak.
Erre kiadtak egy api-t amiből jelen esetbe az alábbiak működnek:
tokenigénylés és számla beküldés.

Előírás a pénzügyeknél

A bank vagy pénztári modulnál lehetőség van a számlák kiegyenlítésén kívül egyéb pénzügyi tevékenységek nyilvántartására is.
Ilyenkor a választólistába nem a vevő illetve szállítószámlákat vagy előlegeket kell választani, hanem az un. előírásokat.

Fuvarlevél nyomtatás

Vannak olyan helyzetek mikor nem szeretnénk megmutatni a fuvarozónak vagy aki elviszi az árut, hogy annak mennyi az értéke.
Ilyenkor fuvarlevelet lehet nyomtatni, melyen a termékeknek nincs feltüntetve az ára

Alapértelmezett ügyfél a bizonylatokon

Kiskereskedelmi egységek bevett szokása, hogy a nyugtás vásárláskor csak készletbizonylat készül számla viszont nem.
Ilyenkor a bizonylat értékét pénztárgépbe rögzítik a készletbizonylat csak a raktári mozgások nyilvántartásához kell.

Eddig minden készletbizonylatnál ki kellett választani egy ügyfelet.
A mai frissítésbe erre kínálunk megoldást

Haszonkulcs a bizonylatoknál

Ha kíváncsiak voltunk, hogy ez tranzakción mennyit is kerestünk azaz milyen haszonnal értékesítettünk akkor eddig különféle lekérdezéseket kellett futtatni.

Szállítási cím partnereknél

Ha rendeléskor a szállítási cím nem egyezett a partner címével vagy a postacímével eddig új partnert kellett felvenni.
A mostani frissítés ezt a problémát oldja meg.

Kérdése van vagy demó hozzáférést szeretne?

Hívjon! +36 30 116 5425 Ha esetleg nem vagyok elérhető minden esetbe visszahívom!