SB-Soft leírása

Alapok - indulás előtt-

Terméktámogatás:

A SB-Soft Ügyviteli rendszer a felhő technikát kihasználva egyszerűen megoldja ezt a feladatot. Ha a SB-Soft Ügyviteli rendszert a mi általunk kínált szerveren futtatja akkor a felmerülő problémákat azonnal tudjuk kezelni, persze az ésszerűség határain belül. Ha saját szerveren futtatja, egyeztetés után 24 órán belül vagy személyesen, vagy távoli kapcsolatot felhasználva (ssh, távoli asztali kapcsolat) nyújtunk támogatást.

Fejlesztés:

Mivel nincs olyan szoftver ami valaha is kész lenne, ezért nálunk is folyamatos a fejlődés.

A fejlesztési szakasz 3 lépcsős.

  • Kiadás (Stabil tesztelt verzió)
  • Kipróbálás alatt (Ebbe a verzióba az új fejlesztések tesztelése folyik, más új funkciót már nem építünk be)
  • Fejlesztés (Új funkciók beépítése, egyeztetése)

Tehát ha a jelenlegi funkció mellé saját funkciót szeretne akkor meg kell várni az előző verzió stabil kiadását.

Telepítés:

A telepítés előtt gondoskodni kell egy megfelelően felkonfigurált LAMP szerverről. Ha ez megvan akkor egy tetszőleges könyvtárba, ami a szerverünkre mutat kicsomagoljuk a SB-SOFT.zip állományt.

Az adatbázisba létre kell hozni egy tetszőleges felhasználót, aminek korlátlan jogokkal kell rendelkeznie, mivel tárolt eljárások/triggerek, csak így telepíthetőek. Egy mysql importtal az alap adatbázis már telepíthető is. Ezután már használható is a rendszer. Érdemes egy korlátozott felhasználót is létrehozni amivel a biztonságot garantáljuk és ezt megadni a programban az adatbázis eléréséhez.

Érdemes az üres alap adatbázist rögtön lementeni, és miután minden funkciót teszteltünk, és beletanultunk -az egyébként nem agyonbonyolított- rendszerbe ezt visszatöltve elkezdődhet az éles munkafolyamat.

Kérdése van vagy demó hozzáférést szeretne?

Hívjon! +36 30 116 5425 Ha esetleg nem vagyok elérhető minden esetbe visszahívom!