Gyakran Ismételt Kérdések

Válasz

Stornó és stornózott számlákat egy un. Technikai bankba kell összevezetni.
A kódszótár => bank részbe lehet új pénztárat és bankot felvenni.
Itt a Számlaszám és a Bank mezőbe a Technikai nevet beírva készíthető egy virtuális bank.
Ezután a Pénzügy => Bank résznél már kiválasztható a Technikai bank ahol egy bizonylaton a stornó és stornózott számlapárok felvehetőek.
Mentés után a kiegyenlítés megtörténik.

Válasz

Bevételezéskor a termék árát és a hozzá tartozó kedvezményt nem az árak táblázatból veszi a program.
Erre a szerződések => szállítói szerződés fület kell használni.
Ide kell felvinni a szállítói partner az adott listaárat és a kedvezményt.
Ebből számolja ki az aktuális beszerzési árat és a többi eladási árat amint megnyomjuk a számológép gombot.
xls, odt importtal több tétel is felvihető és áraztatható.
Ha bevételezéskor a partner és cikk kiválasztása után itt talál szállítói szerződést akkor innen veszi az árat és kedvezményt.
Ha nem talál itt semmit akkor fordul elő, hogy 0 forintot ajánl fel.

Válasz

Termék vonalkódhoz az alábbiakat kell beállítani egyszer, utána csak a vonalkódokat kell feltölteni.
Kódszótár => tulajdonságoknál felveszünk egy új tulajdonságot. Neve célszerű a vonalkód vagy EAN vagy bármi ami arra utal, hogy ide tároljuk a vonalkódokat.
A globál paraméter => "Ezekbe a tulajdonságokba keresi a vonalkódot (vesszővel elválasztva több is lehet)" mező értékének megadjuk a kódszótár azonosítóját.
Ezután a termékek => tulajdonság fülnél már felvihetjük a termék vonalkódját.
Ugyanúgy csoportosan be is importálhatjuk xls, odt fájlból.
Értékesítéskor pedig a cikkszám mezőbe állva használhatjuk a vonalkódolvasót.
"Becsipogás" után egyből ha megtalálta a cikket átugrik a kurzor a mennyiség sorba a gyorsabb felvitel érdekébe.

Válasz

A beállítások email résznél meg kell adni az email paramétereket.
Ezeket a szolgáltató bocsájtja rendelkezésre.
A kódszótár => kommunikációnál fel kell vennünk egy új mezőt amibe az email címeket tároljuk.
Neve bármi lehet de célszerű olyan nevet választani ami arra utal, hogy email címet várunk.
A Global paraméter => "Email lista kommunikáció ID" mező értékének meg kell adni a korábbi kommunikációs azonosítót.
Ezután a partnereknél a kommunikáció fülnél már megjelenik az email beviteli mező, és ott megadhatjuk a partner email címét.
Ha több email címe van akár az összeset is felsorolhatjuk külön mezőkbe.
A bizonylat elkészülte előtt a nyomtatót 0 példányra kell állítani, majd lezárás után a nyomtató ikont megnyomva (0 példányszámnál) egy ablakba felsorolja a partnerhez tartozó email címeket. Itt csak rákattintva a jobb oldalra rakjuk azokat amelyekre küldeni kívánjuk a bizonylatot.
A küldés gomb megnyomása után a generált pdf csatolmányként kiküldésre kerül.

Válasz

Egy készletbizonylatnak 4 státusza lehet

  • Feldolgozott
  • Számlából képzett
  • Stornózott
  • Stornó

Nézzük sorba
Feldolgozott: Ezek a bizonylatok rögzített készletbizonylatok. A program készlet => készletbizonylat részénél készültek.
Számlából képzett: Minden készletmozgás a készletbizonylatokon történik. Ezért ha számlát írunk akkor generálódik egy készletbizonylat is. A generált készletbizonylat státusza ilyenkor Számlából képzett lesz. Természetesen ha készletbizonylatból készítünk számlát arról már nem készít bizonylatot, hacsaknem módosítjuk a darabszámát a számlán. Ilyenkor a különbségről készül készletbizonylat. Ha kevesebbet számlázunk, akkor a bevont készletbizonylat tételét megbontja és a maradékot számlázatlanként jelöli.
A készletbizonylatoknál a a háttér piros akkor az összes tétel még nincs számlázva. Ha sárga akkor részbe számlázott. Ha pedig az összes tétele ki lett számlázva akkor nincs háttérszínezés és átkerül a archív bizonylatokhoz.
Stornó, és a Sotrnózott párja is a stornó számla készletbizonylati párja.

Kérdése van vagy demó hozzáférést szeretne?

Hívjon! +36 70 771 6341 Ha esetleg nem vagyok elérhető minden esetbe visszahívom!