SB-Soft leírása
A csoportmunka megkönnyítésére létrehozott modul.
Ha a felhasználók nem egy telephelyen vagy egy térbe tartózkodnak akkor a kommunikáció és a feladatok kiosztása bonyolult is lehet. Ezt könnyíthetjük meg ezzel a modullal.
A listába mindig láthatjuk - jogosultságtól függően - a feladatokat és a feladatok állapotát és az elkészültségi állapotát.
A feladatokról az egyes felhasználók a státuszsorban is értesítést kapnak.
Új feladat létrehozásához az alábbiakat kell megadni:
Neve: a munka nevének megadása. Itt lehet beszédes munkaneveket is megadni, hogy ránézésre is tudja a kolléga mit kell megoldani.
Kategória: A kategória a kódszótárból bővíthető így korlátlan kategória áll rendelkezésre. Pl.: beszállítók, évfordulók, ünnepnapok stb.
A kezdés dátuma megadását segíti, hogy az aktuális dátum és idő beajánlásra kerül.
Megadható a lejárata és a befejezés dátuma is.
Ha a befejezés dátumát beállítottuk az elkészültsége 100%-os lesz azon már nem módosíthatunk.
Az állapotot négy lehetséges értéket vehet fel. Alapértelmezetten Nincs elkezdve státuszt kap.
Ez lehet még a folyamatban, befejezve és megszakítva. Így mindig egyből látható hol tart a feladat.
A prioritás is megadható, hogy tudja a munkatársunk mely feladat a fontosabb. Ha magas prioritást adtunk meg előrébb lesz sorolva az elvégzendő munkákban.
A leírás textboxba lehet beírni a feladat bővebb leírását.
Résztvevők listájánál az első partner személyei választatóak ki.
A feladat rögzítője minden esetbe ki lesz választva és ez nem törölhető. Amely személyeket még be akarunk vonni a feladat elvégzésébe azon személyeket a bal oldali mezőbe kell húzgálni.
A rögzítéssel létrejön az aktuális feladat, és ha volt egyéni email cím rögzítve akkor a munkatársak email értesítést is kapnak.
Hívjon! +36 30 116 5425 Ha esetleg nem vagyok elérhető minden esetbe visszahívom!